Få fortgang i arbeidsflyten med elektroniske underskrifter

 
 

Få dokumenter og blanketter undertegnet – enkelt, sikkert og overalt

Med mobilappen Adobe Sign kan du sende dokumenter til e-signering selv om du jobber hjemmefra eller er på farten. Appen inneholder alle funksjoner du trenger for å sende, spore og samle inn e-underskrifter, og når du sender et dokument til e-signering, vet du nøyaktig når det er blitt åpnet og signert. Tjenesten er skybasert, så du kan også bruke nettleseren på datamaskinen din hvis du foretrekker det.

Adobe Sign – funksjoner og fordeler

Å sende papirdokumenter som skal undertegnes og deretter sendes tilbake, er en langsom prosess, og risikoen er stor for at noe går feil på veien. Adobe Sign er løsningen på denne tidkrevende prosessen og gir deg følgende fordeler:

Fremskynder signeringen av avtaler og minimaliserer risikoen for forsinkelser på grunn av papirdokumenter som havner på avveie

Øker sikkerheten gjennom autentisering av undertegneren og funksjoner som forhindrer at det opprettes flere kopier av dokumentet

Gir fjernmedarbeidere en mulighet til å undertegne dokumenter uansett hvor de befinner seg, og på en hvilken som helst enhet

Kan integreres med eksisterende forretningssystemer og programmer, inkl. Microsoft 365

Oppfyller strenge sikkerhetskrav og krav til juridisk bindende signaturer

Sporer alle trinn i e-signaturprosessen, noe som forenkler gransking

Tech Data og Adobe Sign

Tech Data har kontorer i 19 land og er Adobes største distributør i Europa. Vi tilbyr forhandlerne våre omfattende brukerstøtte om Adobes produkter, inklusive Adobe Sign.

Tilrettelegg for fjernmedarbeidere med Adobe Sign

Last ned vårt faktaark om Adobe Sign

E-underskrifter i fokus

I denne rapporten fra analyseselskapet Forrester kan du lese mer om hvordan digitaliseringen har gått fra å være beste praksis til å bli en nødvendighet.